Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Kérjük, amennyiben rendelni, vásárolni kíván a www.selection.hu webáruházunkból, előtte figyelmesen olvassa el szerződési feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:


Cégnév: Grade Ker. és Szolg. Bt.
Székhely címe: 1173 Budapest, Sarlósfecske u. 29.
Cégjegyzékszám: 01-06-725655
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság
Statisztikai számjel: 20368706-8042-212-01
Adószám: 20368706-2-42
Bankszámlaszám :10918001-00000105-90880005
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 3849(B)
Kereskedői statisztikai szám: 20368706-4725-212-01

Ügyfélszolgálat adatai:

Telefon +36 1 4391902

Mobiltelefon: +36 (30) 498 1052

                       +36 (30) 658 4829
E-mail: info@selection.hu
Elérhetőség:

Selection.hu Wine and Café

1036 Budapest Lajos u. 91.

                     Hétfőtől péntekig 10-20 óra között szombaton 10-18 óra között

A megrendelés lépései

Web áruházunkban a megrendelés/vásárlás lehetősége fennáll már regisztrált és új vásárlók részére is.

A menük és szűrők vagy a kereső segítségével kiválasztott termék a „Kosárba” gomb segítségével helyezhető át virtuális bevásárlókosarába, majd választhat, hogy a vásárlást tovább folytatja „Vásárlás folytatása” további termékek megrendelés céljából, vagy a rendelés lezárását célzandó a „Tovább a rendeléshez” gombot lenyomva eljut virtuális bevásárlókosarához.

A kosár

A kosárban egy összesítés látható a megrendelni kívánt termékekről. Itt további finomítások végezhetők el a kiválasztott termékeken. Megváltoztatható a darabszám, de törölhetők is tételek.

Az összesítés mellett itt már kalkulálható a szállítási költség is, tehát a megrendelés kapcsán fizetendő összesített költséget láthatja.

Ezen az oldalon van lehetőség vásárlói kuponok beváltására is. Ha rendelkezik valamilyen kuponnal, akkor azt itt megadva, az összesítőben azonnal láthatóvá vállnak a kuponhoz tartozó kedvezmények, amennyiben a kupon érvényes az adott vásárlásra.

Bejelentkezés

A kosárból történő rendelés folytatás esetén „Tovább a rendeléshez”. Tovább jut a Bejelentkezés oldalra.

Ha már regisztrált vásárló

Itt ha már regisztrált vásárló, akkor email címe és jelszava megadásával be tud lépni a rendszerbe és így a korábban megadott adatai használhatók az új megrendelésnél.

Amennyiben még nem regisztrált vásárló

Választhat, hogy azonnal megrendeli a termékeket regisztráció nélkül, akkor az alsó „Azonnali rendelés…” űrlapot kell kitöltenie a megrendeléshez, míg ha regisztráció mellett szeretné megrendelni a termékeket, akkor adja meg email címét az „Új vásárló vagyok…” cím alatt.

Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék!

Cím

Következő lépés a számlázási cím/szállítási cím megadása, vagy regisztrált vásárlók esetén a kiválasztása.

Szállítás

A címek kiválasztása után adhatja meg, hogy milyen módon kívánja átvenni a terméket, vagyis a kiválasztott termékek és a megadott szállítási cím függvényében kiválaszthatja az Önnek megfelelő átvételi lehetőséget.

Fizetés

Ebben a fázisban választhatja meg a fizetés módját.

Megrendelés elküldése

Egy rövid összesítő után, elküldheti rendelését.

A megrendelést követően

A megrendelést követően, ha rendelése egyértelmű és minden kiválasztott termék leszállítható a megadott címre, akkor automatikus levelek értesítik arról, hogy a megrendelt csomag éppen a teljesítés melyik fázisában található.

Amennyiben bármilyen kérdésünk merülne fel a rendeléssel kapcsolatban úgy azonnal felkeressük Önt a megadott elérhetőségei valamelyikén.

A regisztráció során megadott személyes információkat tároljuk, de harmadik félnek nem adjuk ki!

A termékek lényeges tulajdonságai

A szolgáltató által üzemeltettet webáruházon keresztül a vásárló által kiválasztásra kerülő termék lényeges tulajdonságairól a kiválasztáskor és a megrendelés véglegesítésekor kap információt a fogyasztó. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Árak

A megjelenített termékek árai a 27%-os áfát igen, ellenben a házhozszállítás díját nem tartalmazzák! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Kiszállítás

  1. A szállítás teljesítése: rendelés visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi. Amennyiben a megbeszélt időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű lehet (ha van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ha még így sem sikerül átvenni a csomagot úgy a szállítás költségét a megrendelőre terheljük!
  3. A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
  4. A termékek kiszállítását a Selection.hu vagy a Royal Futár futárszolgálat végzi.
  5. A szállítás díja 25.000,- forint alatt 2000,- forint, míg 25.000,- forint felett díjtalan az ország egész területén. Az árak a 27%-os áfát tartalmazzák!
  6. A számlát, mely tartalmazza a termékek illetve a szállítás bruttó árát a kiszállításkor a csomagba helyezve kapja kézhez.

Lehetséges fizetési módok

  • Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • PayPal rendszeren keresztül bankkártyával
  • Bankkártyával (csak személyesen szaküzletünkben)

A termék és/vagy szolgáltatás igénybevételére vonatkozó korlátozások

18 év alatti megrendelő személy esetén, alkoholtartalmú termékeinkre leadott rendelést nem áll módunkban teljesíteni!

Kedvezmény

Rendszerünkben, amennyiben Magyar-, külföldi borok, vagy Pezsgők közül rendel és a rendelésben ezen termékek palackszáma elér egy határt a fenti termékekre bizonyos százaléknyi kedvezményt adunk, ami a vásárlás során azonnal jelentkezik is mind a kosárban lévő termékek árában, mind a web-shop ezen kategóriájú termékeinek árában. Személyes átvétel esetén, pedig ez a kedvezmény akár 10%-ot is elérheti.

Panaszkezelés

A termékekkel, szállítással kapcsolatosan, észrevételeivel vagy panaszával forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, melynek elérhetőségeit az I. pontban találhatja.

Felügyeleti szerv: Budapest III. kerületi Önkormányzat jegyzője

A fogyasztónak lehetősége van a jogi vitát a bírósági út előtt a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület elé vinni. Ennek hiányában a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásra – a fogyasztó kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a kérelemben megjelölt békéltető testület illetékes.

A szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Elállási jog
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

„Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján).

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.”

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Elállási nyilatkozat

(csak a vásárlástól való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:
Grade Bt levelezési cím: Selection.hu borszaküzlet 1036 Budapest, Lajos u. 91.
e-mail cím: info@selection.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében (termék megjelölése):

Átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása:

Kelt:

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

- Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az I. pontban feltüntettet szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az                   I. pontban feltüntettet vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

- Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Budapest 2019. március 20.